Cene, dostava in vračilo

1. Cene

Cene veljajo za vse uporabnike Spletne trgovine. Cene so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je drugače navedeno. Cene iz Spletne trgovine veljajo izključno za spletno trgovino; enako velja za akcije in akcijske cene. V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje prvi delovni dan.

Cena dostave DPD-ja glede na:

  • vrednost nakupa do 49,99 EUR je strošek dostave 2,40 eur,

  • vrednost nakupa nad 50,00 EUR stroške dostave krije ponudnik.

Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 1,05 eur.

Cenik dostave Pošte Slovenije glede na:

  • vrednost nakupa do 49,99 EUR je strošek dostave 3,05 eur,

  • vrednost nakupa nad 50,00 EUR stroške dostave krije ponudnik.

Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 1,00 eur.

2. Načini plačila

Plačilo po povzetju

Če želite naročene izdelke plačati ob prevzemu, izberite plačilo po povzetju. V primeru dostave preko DPD-ja je plačilo po povzetju mogoče z gotovino ali s plačilno kartico preko povezave, katero vam DPD posreduje na SMS ali elektronski naslov. V primeru dostave preko Pošte Slovenije je plačilo po povzetju mogoče z gotovino ali plačilno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club (Diners Club tudi na obroke)). Vendar ne zagotavljajo, da so vsi poštarji opremljeni s POS-terminalom. Kar pomeni, da je pri nekaterih poštarjih mogoče plačati samo z gotovino.

Kartično plačilo

V Spletni trgovini je mogoče plačilo z večino kreditnih kartic, ki se izdajajo v svetu.

Sabex d.o.o. uporablja za spletno plačevanje platformo Stripe, ki je med največjimi ponudniki storitev internetnega plačevanja na svetu.
Stripe je varen sistem spletnega plačevanja, plačila se izvajajo v realnem času s kreditnim in debetnim karticam ter drugimi plačilnimi metodami.

Stripe kupcu in trgovcu zagotavlja varen vpis in prenos vnesenih podatkov o kartici. To potrjuje PCI Service provider Level 1 certifikat, ki ga ima Stripe. To je nastrožja raven certificiranja v plačilni industriji. Da bi to dosegli, Stripe uporablja najboljša varnostna orodja in prakse za vzdrževanje visoke ravni varnosti Stripe.
Več si lahko pogledate na povezavi: https://stripe.com/docs/security/stripe

Vnos in prenos osebnih podatkov
Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten z najvišjimi varnostnimi standardi, ki jih zagotavlja sistem Stripe za spletno avtorizacijo kreditnih kartic v skladu z zahtevami izdajatelja kartic in blagovnih znamk kartic ter standardom PCI Service provider Level 1 certifikatom. Avtorizacija in plačilo s kreditnimi karticami se opravlja prek sistema Stripe za avtorizacijo in plačilo s karticami v realnem času.

Plačilo po predračunu

Po oddaji naročila, bomo na vaš elektronski naslov posredovali predračun z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo. Po prejemu plačila na naš transakcijski račun, bo blago odposlano. V kolikor bo plačilo vidno do 10. ure, bo odposlano na dan nakazila, sicer pa naslednji delovni dan. Predračun velja 7 dni. V kolikor v 7 dneh ne bo plačan, se naročilo prekliče.

V primeru plačila po predračunu, se sklicujte na spodnje podatke:
Sabex d.o.o.
Poslovna cona A18
4208 Šenčur
TRR: SI56 2900 0015 1191 817 odprt pri UniCredit Bank d.d.
Sklic: »številka naročila«

3. Dostava

Izdelke, naročene v Spletni trgovini, dostavlja dostavna služba DPD in Pošta Slovenije.

Naročene izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, če je to mogoče. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. Če ste znesek poravnali po predračunu ali s plačilnimi karticami, vam v tem primeru vrnemo denar. Maksimalni rok dobave pošiljke je 5 delovnih dni od naročila.
Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Dostava z kurirsko službo DPD

Ko paket pripravimo, ga oddamo na DPD skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. DPD vam o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine pošlje 1. obvestilo preko e-maila ali sms-a. Obvestilo vključuje sledilno številko paketa in povezavo, preko katere lahko urejate naslov in datum dostave. Takoj, ko na dan dostave zjutraj kurir skenira paket, se avtomatično pošlje 2. obvestilo, v katerem se nahaja predviden 1-urni časovni okvir za dostavo. DPD je zelo prilagodljiv. S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v DPD paketnih trgovinah.

Paketne trgovine se nahajajo na nekaterih poštah in bencinskih servisih Petrol. Paket je možno prevzeti v času obratovanja DPD paketne trgovine z veljavno osebno izkaznico ali potnim listom in prejeto kodo za prevzem paketa.

TUKAJ lahko preverite seznam paketnih trgovin v vaši bližini.

Dostava z Pošto Slovenije

Ko paket pripravimo, ga oddamo Pošti Slovenije skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. Pošta Slovenije vas obvesti o prejetem paketu na e-mail in sms. Obvestilo vključuje sprejemno številko paketa in povezavo do aplikacije, kjer lahko sledite pošiljki, spremenite naslov dostave ali prevzemno mesto oziroma datum dostave. Na dan dostave vam ponovno pošljejo e-mail in sms, da bo paket ta dan v dostavi. V kolikor vam poštar ne bo mogel izročiti paketa, vam pusti obvestilo z informacijo glede prevzema pošiljke.

Paket lahko prevzamete v poslovalnicah Pošte Slovenije, na bencinskih servisih Petrol (seznam Petrolov) ali na Paketomatih Pošte Slovenije (seznam paketomatov).

OBVESTILO

1. aprila 2019 dalje bencinski servisi Petrol prevzemniku paketa zaračunavajo storitev prevzema paketa. To pomeni, da vam, v primeru prevzema vašega paketa na bencinskem servisu, Petrol zaračuna dodatnih 0,30 € za storitev vročitve paketa. Če je paket s plačilom po povzetju, se poleg omenjenega stroška vročitve zaračuna še strošek obdelave odkupnine, in sicer v višini 0,85 €.

4. Vračilo

4.1. Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako.Za uveljavljanje stvarne napake, mora kupec prodajalcu poslati opis napake na mail info@sophia.si. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • zamenja izdelek ali
  • vrne plačani znesek.

Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni, ugoditi kupčevi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.Ponudnik pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

4.2. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona.

Za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe, mora kupec prodajalcu poslati odstop na mail info@sophia.si.

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec že prejel blago in odstopi od pogodbe, blago vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti za povračilo kupnine nepoškodovano.

Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani kupca, da ga bremeni ta strošek.

Prodajalec ob odstopu od pogodbe na željo potrošnika, zahteva vračilo blaga na naslov Sabex d.o.o., Poslovna cona A18, 4208 Šenčur. Prodajalec ob prejemu in pregledu blaga, nenadoma uredi vse potrebno za vračilo kupnine.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.